Zespół rekrutacyjny w składzie:
Beata Hofman – wicedyrektor szkoły,
Ewelina Wójtowicz - koordynator projektu,
Joanna Wilk – nauczyciel języków obcych
pod przewodnictwem dyrektora szkoły Piotra Bogusza przeprowadził kolejne etapy rekrutacyjne tj. analiza formularzy zgłoszeniowych złożonych przez zainteresowanych uczniów pod kątem spełnienia wymogów formalnych wynikających z zasad programu FERS (opisanych szczegółowo w §2 regulaminu rekrutacji) załączonej dokumentacji potwierdzającej, oraz pozostałych kryteriów zawartych w części B formularza zgłoszeniowego
Po przeliczeniu punktów wg schematu (zobacz załączone pliki) za kryteria formalne i merytoryczne oraz po zapoznaniu się z motywacją kandydata do udziału w projekcie opisaną w punkcie C formularza zgłoszeniowego oraz oświadczeniem opiekuna prawnego uczestnika dołączonego do formularza zgłoszeniowego zadecydował ostatecznie o możliwości zakwalifikowania kandydata do mobilności.
W wyniku przeprowadzonej rekrutacji zespół rekrutacyjny wyłonił 15 uczniów- uczestników mobilności i sporządził listę rankingową i rezerwową uczestników mobilności (zobacz załączone pliki). Lista zostanie opublikowana 13 czerwca 2025 na stronie internetowej szkoły oraz znajduje się do wglądu na tablicy informacyjnej w przed wejściem głównym do budynku szkoły oraz w sekretariacie szkoły. Prosimy o potwierdzenie wyjazdu przez opiekunów uczniów zakwalifikowanych na specjalnym dokumencie stanowiącym załącznik 4 do niniejszego protokołu.
Lista zakwalifikowanych uczniów:
- Lilly Plewik
- Maciej Paczkowski
- Malwina Dąbska
- Lilianna Dąbska
- Aleksander Kusy
- Bartosz Krysa
- Zuzanna Goś
- Artur Łagoda
- Stefania Kusy
- Aniela Kalinowska
- Alicja Kozaczuk
- Piotr Stanowski
- Lena Huczuk
- Nina Ćwikła
- Julia Żelazek